Gäst Youx Skrivet 14 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2007 Asså jag har haft photoshop cs 2.0 rätt länge nu.. men nu har ja ny dator som har vista å nu när ja ska regisetera det säger han typ logga in på ett annat användar konto som är Adminsatör nåting men jag är det!! finns bara ett enda konto.. fungerar ej photoshop med vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 (redigerat) ok tro på nico Redigerat 16 Maj 2007 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Tror du på vad du själv skriver? Du kan installera vilket program du vill, kanske inte funkar till 100% om det inte har uttalat vistastöd dock. Photoshop CS2 funkar utmärkt med Vista, har det själv nämligen. Mer exakt vad står det? Något liknande detta; http://uacblog.members.winisp.net/images/B...ntialPrompt.gif ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cinze88 Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Jo, jag använder Photoshop CS3 det e recomenderat för Vista;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Asså jah har installerat det och ja kan starta det. men när ja ska registera det så så ser ni bilden där nere.. jag har bara ett enda konto på hela datorn och det är ett Admisatör konto.. vet ej va som e fel :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Prova att öppna Photoshop genom att välja Högerklick > Kör som administratör på photoshopgenvägen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 Prova att öppna Photoshop genom att välja Högerklick > Kör som administratör på photoshopgenvägen... Tack =) det fungerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.