imrellan Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 tjenare! jag laddade ner fusket till spiderman 3, men jag vet inte hur man får det att funka, någon som vet hur man gör? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2007 (redigerat) Har inte spelet men jag testade att ladda ner fusket & tryckte på "help" så stod det: F1=Odödlig F2=Oändligt med "spider-reflexer" F3=Oändligt med "combo-meter" F4=One hit kill Så du ska förmodligen ha på trainern & starta spiderman & trycka på F1-F4 :) Redigerat 16 Maj 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
imrellan Skrivet 17 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 tack för svaret:) det funkade men bara oändligt med liv:P men tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zebster Skrivet 1 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2007 Hur får man dom att funka ?? Ska man lägga filen/mappen på något spec ställe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.