:Fuskaren: Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 bröt armen, fick sy i pannan en gång också , rammla typ på en stol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 (redigerat) ville sitta på en bänk som fanns vid ett hörn, en kompis råkade lyfta foten(hon satt på en annan bänk) precis då för jag sprang, snubblade rakt in i väggen och bröt näsbenet. 5mm xD Redigerat 7 Augusti 2007 av Koneko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 När jag var liten. Lekte jag med kastrullerna. Jag ramlade ner för trappan och satte huvudet i kastrullen. Fick sy 2(??) stygn utan bedövning. Ser ett stort ärr på leppen nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 9 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2007 Hmmm..Iron_Maiden96: Va de hemma? det här skulle va i skolan Xx, När en kille slog mig så att jag fick hjärnskakning :S Han slog mig och knuffade in mig i en vägg =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag dog en gång...fick en mattebok rak på läppen...jag dog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 Jag dog en gång...fick en mattebok rak på läppen...jag dog...??? Det värsta som har hänt mig är....att jag har fått en sten i örat och att den har fastnat :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 Stukat handleden och bröt nästan näsan en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) stukat näsbenet och snubbla i grus o gled 2-3meter byxerna gick sönder o jag kunde inte gå på 3-5dagar Redigerat 11 Augusti 2007 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 (redigerat) Den värst skadan jag fått i skolan var inte så farlig. Det var på vintern och jag hade retat min polare lite grann, så han började jaga mig och jag skulle svänga runt ett hörn, och där var en isfläck som jag halkade på (isen var inte jämn, det var en massa vassa kanter som stack upp) som tur var så skar jag inte upp så mycket, utom lite av mina byxor + att mitt ena knä hade ett rejält blåmärke flera veckor efter :P Redigerat 11 Augusti 2007 av Simple Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 11 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2007 just ja glömde men det va på dagis. fastna med tröjan i spetsigt staket i hörnet av staketet. jag drog frammåt o slog i huvet på det spetsiga staketet, började spruta blod, o sen svimma jag. senare vaknade jag hos farmor som bodde vid det dagiset :D har dock ett jack kvar på huvet, då var jag 4-5år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 12 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2007 Slog hål i hakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 med jag bröt benet en tjej putade mig ner från en leksaks 3hjuling förskolan) och jag bröt armen och i 3:an fick jag hjärn skakning ,med några av tjejerna byggde ett torn av kuddar 2 m hög och sen skulle dom hoppa där i från på en madras men med jag skulle testa råkade simon putta bort mattan,och då fick jag åka till sjuk huset och jag fick en slang i armen(liten)som gädde vatten så jag inte skulle bli hungeri för jag fick inte äta nåt på en och en halv dag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.