Hoppa till innehåll

Värsta Skadan


Mr.profs
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 5 veckor senare...
Gäst Punkmantic

Spelade fotboll, sen kommer divan i min klass och sparkar mig i huvudet och i magen, han bara : Ääääääh, det var inte meningen >________<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag Har klarat mej bra, Men jag har gjort illa andra :D Det va en kille somm sa mammak****are till min kompis. Sen Började dom slåss så stog jag bakom killen och tog tog tag i hans handleder och slängde in honom i en mettaldörr med huvet först... :D

Redigerat av sert219
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2004 tror jag att det var. Så klämde jag av ca 2 cm av tummen (jag har långa fingrar så lite mindre än hälften). Det sprutadeblod lixom pulserade ut från tummen, lite komiskt när jag tänker på det. Men iaf, så när jag var på akuten i köping så tog dom först 2 smärtstillande sprutor & i köping kunde dom inte göra något så dom skickade mig till västerås akut där dom sa att sprutorna inte hjälpte så dom gav mig 2 till, sen sa dom att det fanns en nagel bit kvar som dom skulle klippa bort. Men lita aldrig på en doktor, dom klippte i mitt krossade skelett & det brände i hela armen eftersom dom inte kan bedöva skelettet. Jag vet inte om jag bara krossade den & dom var tvunga att klippa bort den krossade massan eller om den låssnade.

 

En sak ni aldrig ska göra, klipp er f*n inte i skelettet!

Redigerat av Andersffs
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta ska ni inte pröva)! Jag å nåra kompisar vi har ett feta-bra ställe med massa låga(å höga) träd å klättra vid. Vi körde "på liv å död" då.(man ska klättra så j*vla högt man kan å slänga sig ner) Jag klättra upp i ett 6 meter högt träd å skulle precis göra det som det va meningen när jag tappa balansen å föll ner med huvudet. 30 minuter senare vaknade jag med spräkt skalle av att en lärare hade ruskatt liv(jag var självklart groggy x'D)i mig. Sen när dom såg huvudet så fick jag åka till Akademiska å sen efter 2 veckor så fick jag åka hem(dock med en j*vlans huvudvärk jag undrar varförx'D). En annan gång spela jag fotbolla å jag va målis utan handskar. Vi spelade mot några som var över 18 år O_x. Skott kom å mitt finger had vridits 360 grader på bråkdelen av en sekund. Sen har jag nog inte gjort mer.

Redigerat av Vizzo97
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...