Dezen Skrivet 3 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Japp, jag behövde en psykolog, inte ett psyko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 =( Jag tyckte jag var snällliz igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Ja, det va du :) Men min nuvarande psykolog e jätte snälliz :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 4 September 2007 Rapport Dela Skrivet 4 September 2007 Jao men jag är bra på att skriva Mm och Aaa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 5 September 2007 Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Jag fick nyligen reda på att jag är kär i en tjej i klassen. Jag upptäckte det eftersom jag kollar på henne när vi t.ex. har lektion och andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2007 Jao men jag är bra på att skriva Mm och Aaa =) Det är ju absolut mer peppigt än "Du är jätte schysst" och lite andra saker som man får höra av sin äkta psykolog :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.