rg_fuskare Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 SE kommer snacka om sina tre nya KH titlar i årets E3. De kanske också säger nått om KH3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tizzio Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Jag tror tyvärr att det kommer släppas sent 2011. Läste det på en KH-sidaom de skulle släppas då tror ja inte att de kommer till psp inte en chans att dom lägger ner så mycke tid på ett psp spel + att de troligen har kommit ut en bättre bärbar consol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag tror tyvärr att det kommer släppas sent 2011. Läste det på en KH-sidaom de skulle släppas då tror ja inte att de kommer till psp inte en chans att dom lägger ner så mycke tid på ett psp spel + att de troligen har kommit ut en bättre bärbar consol. De släpps till Ps3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag tror tyvärr att det kommer släppas sent 2011. Läste det på en KH-sidaom de skulle släppas då tror ja inte att de kommer till psp inte en chans att dom lägger ner så mycke tid på ett psp spel + att de troligen har kommit ut en bättre bärbar consol. dem snackar om bbs som kommer te psp och kh 3 som kanske kommer vid 2011-2012 kommer till ps3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg