Gäst mithril Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 så vad säger du nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Om du kan läsa så ser du vad jag skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 stick nu tack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Ser ingen anledning till att sticka, det är inte ditt forum ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 du har ju sagt vad du ville säga så stick nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2007 Det stämmer att jag har sagt vad jag vill säga, men jag vill lägga till att du är otrevlig, tror du e bäst och att du missbrukar ordet stick också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metoo Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 du har ju sagt vad du ville säga så stick nudu låter ju som värsta / whinekid, ifall han sägger att han inte vill sticka så har han ju förmodligen ändraat sig att ahn inte vill sticka, och förästen har du ingen rätt att *pösa* iväg nån bara sådär. DU BORDE SKÄMMAS! SCAMA PERSONER BARA SÅ DÄR OCH SEDAN KOMMA WHINANDE OCH SÄGA ATT DU BLIVIT SCAMAD! Du får väll skylla dig själv! <_< och ja !, du missbrukar ordet NOOB! byt till tex No0B :) joke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 lär dig skriva lillen. AA nu vet vi sanningen xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 8 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2007 Sluta chatta i forumet! §1.7 Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg