Satisfaction Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Var inne på Lucasarts.com och upptäckte att nog många väntade på att det skulle göras en expansion av Star Wars Republic Commando ,Och förstår ej varför det inte kommit än men jag hoppas att fler tycker desamma och att det annonseras snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 jag har inte kollat själv men klonerna blir ju stormtroopers som tillhör imperiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 Själv tror inte jag att 3-8 skulle lyda order 66 och skulle istället börja leta efter 'sev' som jag inte tror skulle ha givit upp hoppet om att Delta squad skulle leta efter honom. Plus att jag inte tror att lucasarts var så jätte nöjda med längden på spelet så jag tror att det kommer en 2-a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 27 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2007 nej jag vet inte om dom va så jätte nöjda med spelet överhuvutaget för det går inte att köra på 360 < < Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2007 Undrade över det också eftersom alla mina andra S-W spel på x-box funkar på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.