PRIMO Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) Tja, jag har just kommit till Shattrath och man ska välja nån sak typ The Aldor och nån till jag vet inte vilken jag ska välja eller vad det är förklara tack edit: den som ger mig hjälp får 50fm Redigerat 18 Maj 2007 av Tomato Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Va??? Förklara det lite bättre :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 (redigerat) Va??? Förklara det lite bättre :angry: Spelar du ens WoW? -.- Men jag hlr med, förklara bättre! Redigerat 17 Maj 2007 av Bisuta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 är det verkligen så svårt att förstå vad han menar? han undrar helt enkelt vad det innebär med att välja Scryar eller The Aldor... han vill helt enkelt ha en beskrivning... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 17 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Du kan alltid gå in på WoW Europe och kolla efter info.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 17 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2007 Bisuta@ än en gång: Det var inte det jag frågade om. Tack darkdevil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Bisuta@ än en gång: Det var inte det jag frågade om. Tack darkdevil! Men omg! På WoW Europe ser du alla skillnaderna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Vilken class är du? själv är jag Aldor med min Hunter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Bisuta@ än en gång: Det var inte det jag frågade om. Tack darkdevil! Men omg det var inte det jag frågade efter. jag är undead mage Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Men omg vad frågade du efter då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Om du inte är intresserad av rewards (vilket du kan se på sidan), varför vill du välja överhuvudtaget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 jag är också undead mage & jag håller på att välja aldor i 64 kan man börja questa för aldor men i 65 får man ett quest där man bara ska trycka på jag vill bli "aldor/scyer", om man väljer aldor får man typ +3500rep & -3500rep med scyers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg