PRIMO Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Men omg vad frågade du efter då? men lääääääääääääääääääääääääääs har kollat wow europe flera gånger men jag fattar ändå inte, SÅ JAG FRÅGAR ER ! tänker inte ge bort 50fm till nån som länkar wow-europe .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 bara en sak: HAN VILL INTE HA NÅN INFO...HAN VILL VETA VILKEN HAN SKA VÄLJA!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 bara en sak: HAN VILL INTE HA NÅN INFO...HAN VILL VETA VILKEN HAN SKA VÄLJA!!! MEN DET ÄR HANS VAL! VAD SOM ÄR BÄST FÖR MIG BEHÖVER INTE VARA BÄST FÖR HONOM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Men snälla... http://www.wow-europe.com/en/info/basics/f...or-scryers.html http://www.wow-europe.com/en/info/basics/f...ers-tokens.html -_- Om du nu inte orkar läsa så har jag hört att scyer ger mest stamina & aldor mest intellect men jag tror dem flesta mages är aldor som jag ska bli Redigerat 19 Maj 2007 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Men omg vad frågade du efter då? Men välj det du tycker verkar roligast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Jag skulle välja aldor // melee -- scryer "pvp", ranged, caster och LW recepies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jag skulle välja aldor // melee -- scryer "pvp", ranged, caster och LW recepies är det inte tvärt om? aldor ska väl ge mycket intellect, men aja jag får väl kolla på mina egna länkar jag postade istället för att bara fråga kompisar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 som mage skulle jag ta aldor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 tar aldor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Nej ta inte det. Scryer har mycket bättre rewards för casters! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PRIMO Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 jaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Är du mage så ska du helt klart vara Scryers. Aldor har inte ett **** som du behöver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg