Kevve Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Jo... När var den första dagen förra året där man kunde byta användarnamn gratis? Vill byta men vet inte när jag kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheTortoise Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 man kan byta en gång per år om du har bytt i år så kan du inte byta. Men om du inte har bytt iår så kan du byta namn när som helst köp bara byt avändarnamn i afären och änvänd och skriv in ditt nya namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Det måste vara exakt 365 dagar från ett namnbyte och jag bytte dagen när namnbyte gratis kom ut. Så jag vill veta när det har gått exakt 365 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Profile&CODE=98 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Om du byter namn 1/1-07 så kan du byta 1/1-08 man kan byta gratis då ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 2 månader och 2 dagar kvar enligt listan över namnbyten... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 2 månader och 2 dagar kvar enligt listan över namnbyten... :) Äntligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.