w4nkarN Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Jag har komit till ön där Zeldas syrra(?) har blivir kidnappad(den mörka första ön) men jag vet inte vad jag ska göra Jag lå´nade det av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Zeldas syrra? Vad är namnet på ön? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emir666 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 kul elr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Inte kula alls Szellerie : jag vet inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ön heter Forsaken fortress och målet på ön är att du ska få Hero sword. En liten guide Gå och bli fångad så du hamnar i fängelset, i fängelset: Ställ dig på bordet och hoppa mot en brun hylla. på hyllan finns en kruka lyft upp krukan och kasta iväg den, bakom krukan döljer sig en gång som du kan krypa igenom. Nu ska du komma ut från fängelset och vara på andra våningen, just där utanför fängelset finns kartan i en skattkista(den är nädvändig att använda) Jag minns inte mycket mer än det men jag hoppas det ska hjälpa dig en bit i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Tack ;) men jag har typ kommit så långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 9 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2007 jag behöver också hjälp med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Huvudpersonen heter inte Zelda. >_______________>" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Nä,Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg