Vet_inget Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Bara så att ni vet!!! Fusket funkar faktiskt!!!!!! Och om man möter tränaren till vänster vid nugget bridge möter man ryhorn!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 sidan flyttades http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml <--- den rätta länken Grymt!Ska testa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det skulle var skiit shyst om nån översatt det som stod :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Kan du inte engelska eller???? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 den var bra men lite okyst :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 den som la in det här fusket vill jag tacka ZUUUUPER mycket :D (om man går till en anna tränare som man inte har mött möter man en nidoqeen i lv:7) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Annars kan man ju ba lämna in en Magikarp och ta ut den på level 50 eller nåt...då blir det ju en Mew! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 när jag gorde de där fusket och möte gary i stelet så möte jag golem på 7 as bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg