DeadAngel Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 gör bara som de står här: http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.shtml ps.ja lovar de funkar.ds alla kan ju det....nästan alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 gör bara som de står här: http://white-cat.virtualave.net/pfiles/catchmew.shtml ps.ja lovar de funkar.ds alla kan ju det....nästan alla! Och vad menas med det...? :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 1 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det funkar, tack! Exakt så här ska man göra!! ----------- 1. Ställ dig utanför det där huset och spara. Gå ner och tryck Start dirext medans du är mellan rutorna. Välj att flyga med din pokemon. 2. Flyg till Ceuleran City och gå mot bill. Möt Slowpoke-killen och vinn. Du kan trycka på start ingen nu! 3. Flyg till Lavender och gå åt vänster i den smala gången och StartMenyn poppar upp av sig själv. 4. Tryck B och inte Exit och nu börjar du automatiskt en match med.. Mew!! =) Den är häftig på gul!! =) tack för att du förklarade på svenska ja e lat så ja orkar inte översätta...hehehe.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 Det vär ändå inte så svårt, men jag tror många gör felet i början! Man MÅSTE gå ett steg fram och sen trycka Start. Sen MÅSTE tränaren "se" dig, och du MÅSTE flyga ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag har tänkt testa det men är det säkert att det funkar?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 För mig går det fel-fritt! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 ok :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det funkar för mig nu jag har 2 mew nu!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 till alla det funkar inte det går inte om man läser instruktionerna innan bilderna står det att man inte får möta tränaren när man går till Bill som har en Slowpoke på L. 17 man måste möta honom för att komma vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 ja.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Man hur kan dom andra ha gjort de da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Man hur kan dom andra ha gjort de da? vet ej. dem kan inte ha gjort det. så enkelt är det. så:eat this :new_kodomagnam: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg