GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Det är lika bra att någon låser tråden eftersom fusket är falskt. asso det e inget fusk hur annars tror ni man kan få celebi man måste ju klara spelet med alla pokemon och po de sättet får man celebi och ni skrev att man lika bra kunde göra ett nytt forum om celebi för detta e ett mew forum (och celebi e ju en mew den heter ju mewcelebi så de så) Falskt! Man får bara ett diplom om man fångar alla! i den japanska versionen får man mew om man fångar alla, i den europeiska får man "bara" ett diplom.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 varför byte du avatar men om du har japanska versonen kan man få en mew om man fixar en gs boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 varför byte du avatar men om du har japanska versonen kan man få en mew om man fixar en gs boll jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 kan man få mew på Chrystal=? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 kan man få mew på Chrystal=? europeisk eller japansk version? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 europeisk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 europeisk nix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 okej! synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Jag har 2 mew på Blå:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 varför byte du avatar men om du har japanska versonen kan man få en mew om man fixar en gs boll jag? ja jag menar dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 Man hur kan dom andra ha gjort de da? hadde fel man måste inte möta gubben.sorry fel av mig men jag tror ändå inte att det går jag ska försöka med fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 25 November 2003 Rapport Dela Skrivet 25 November 2003 varför byte du avatar men om du har japanska versonen kan man få en mew om man fixar en gs boll jag? ja jag menar dig jag byter ibland hurså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg