Hoppa till innehåll

Hjälp Mig Få Bort 2 Virus!

fimpen

Rekommendera inlägg

har 2 virus vid namn ~DF2134 och ~DFCC45 om man öppnar dom med notepad e de skit mycke text och det kommer bara nya skadliga program som jag får ta bort från dom :angry: . de går inte att ta bort TMP filerna för dom används av nån annan elr e skrivskyddad :cry: . :angry: dom tar hela 80 kb styck :glare: Oroad. snälla hjälp mig snart.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet att det är det <_< de hittas hela tiden av mitt andra virus skydd Drive Cleaner. har Säker plus med men den hittar inget <_< Första gången jag använde Drive cleaner hittade den mer än 14 tusen intrång <_< och innan det hittade fortfarande Säker plus inget så jag är helt och jag menar det helt säker på att det är just dom som är virus. Finns det inget sätt att ta bort de 2 filerna?!? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Drive cleaner e inte virus. <_<  Ska pröva ad aware elr nå nu

Hahaha, jo Drivecleaner är virus, allt som visas är fake. Bara idioter skulle installera skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst AntonJ3000

mmm men Drive cleaner tog i allafall bort de 14 tusen intrången men lämnade kvar 2 virus. Tack för hjälpen i allafall och för Ad-Aware

DET SER UT SOM DEN GÖR DET! men det är FAKE!

http://www.spywareguide.com/spydet_3150_drive_cleaner.html

http://www.symantec.com/security_response/...-062217-0726-99

Redigerat av AntonJ3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...