JackGBG Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 när flyttar gubben sig så att man kan gå upp i radiotower :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Efter att man klarat isgymet och Team Rocket dyker upp, om jag minns rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 18 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Efter att man klarat isgymet och Team Rocket dyker upp, om jag minns rätt. men i lavender town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Efter att man klarat isgymet och Team Rocket dyker upp, om jag minns rätt. Det minns jag ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 NÅGON SOM VET JAG BLIR GALEN SNART Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 du,jag tror att du ska gå in på radion i pokenavigatorn och ta poke flute-kanalen sen gör du så att snorlax flyttar sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 MEN I LAVENDER TOWN HUR KOMMER JAG UPP I TORNET DET STÅR EN GUBBE I VÄGEN :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 klara alla gymmen tror jag så när du lyssnar på radion så kommer team rocket att säga något och då kan du sticka till radio tower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Om du har klarat alla gymmen så ska du prata med gubben, då flyttar han sig. Men då kommer Team Rocket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Du kan inte komma upp i Radiotornet i LavenderTown. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jo, det kan man visst? Är det inte i lavender town där snorlax är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jo, det kan man visst? Är det inte i lavender town där snorlax är? näe? Snorlax ligger vid Vermilion City... Man kan inte komma upp i Radiotornet i Lavender Town... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg