JackGBG Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 klara alla gymmen tror jag så när du lyssnar på radion så kommer team rocket att säga något och då kan du sticka till radio tower asså jag pratar inte om Johoto jag pratar om kanto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 MEN! man kan INTE komma upp i Radiotornet i Lavender Town, det enda man kan göra i radiotornet är att få ett "Radio Card" av direktörn på bottenvåningen så man kan lyssna på kanto-kanalerna på sin radio. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Tror du ska åka till power plant. När du grå från cerulean staden mot rock tunnel så går du uppåt tills du komer till lite vatten sufra längs vattnet så kommer du till power plant. Gör lite grejer där först och sen tror jag du kommer upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Tror du ska åka till power plant. När du grå från cerulean staden mot rock tunnel så går du uppåt tills du komer till lite vatten sufra längs vattnet så kommer du till power plant. Gör lite grejer där först och sen tror jag du kommer upp. som t.e.x vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Tror du ska åka till power plant. När du grå från cerulean staden mot rock tunnel så går du uppåt tills du komer till lite vatten sufra längs vattnet så kommer du till power plant. Gör lite grejer där först och sen tror jag du kommer upp. Vet inte ifall jag minns rätt men jag tror någon säger att team rocket var där och snodde en grej då åker du tillbaka till staden och går in i gymmet och surfar på ett ställe så får du en sak och så åker du tillbaka till powerplantet och lämnar tillbaka grejen. Kommer inte riktigt ihåg hur det var annars kan du väll kolla www.gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg