Gäst DamelQ Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Mjo, Nog e jag kär :wub: Men jag har dock tjej problem då 5 st e kära i mej -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag är inte kär i någon för tillfället men visst finns det tjejer som jag tycer om... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Jag älskar min flickvän Denise. Jag saknar henne trots att vi bara har varit ifrån varandra sen kl13.00 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Antar att jag är kär då jag knappt kan stå när jag ser en viss tjej... Får panik, så överlycklig blir jag när jag ser henne, hälsar på henne och pratar med henne. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Såklart du e kär då? Men men, Dålig balans kanske du har endå :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Är ihop med en som heter Lovisa ;p :wub: :blush:jo men du är ju 11 år också, mycket till kärlek då jag är inte ihop med nån och jag tänker inte säga om jag är kär i nån man kan visst vara bra kär när man är 11..jag är ihop med en som heter Heidi :wub: :wub: men tyvärr så är jag väldit feeg :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Såklart du e kär då? Men men, Dålig balans kanske du har endå :D Hoppas på det första. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Ofc mate.... Men såklart man kan vara kär/tsm med någon när man e 11? Jag e bara 12 och har ett seriöst förhållande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Jag är svin kär i en tjeja som heter Mimmi men jag är väl för nervös eller nått :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 (redigerat) Olyckligt kär i en kompis(tjej lol), nämner inga namn. Redigerat 29 Mars 2008 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Ska jag vara riktigt ärlig så vet jag faktiskt inte, jag är väl lite småkär just nu isåfall. Men det är ganska till och från och osäkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Jag är *nod* i en hemlig person ja tänker inte säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg