PussyCat Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Folk här borde läsa: http://www.fuska.se/forum/Ordet_Kaerlek-t127632.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För det första har jag inte gått på dagis. för det andra jag har känt henne snart 2 år. för det tredje Hon har en fin personlighet. för det fjärde ska inte en 18 åring gnälla. för det femte finns det ingen pegi på kärlek. när man är 6 - 9 är kärlek att nån är snygg. när man är 10 - 12 ska dom vara snälla. när man är 13 - 15 är det mer snygga och snälla. när man är 16 - börjar det p.s i somras kramade hon mig på ett party Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För det första har jag inte gått på dagis. för det andra jag har känt henne snart 2 år. för det tredje Hon har en fin personlighet. för det fjärde ska inte en 18 åring gnälla. för det femte finns det ingen pegi på kärlek. när man är 6 - 9 är kärlek att nån är snygg. när man är 10 - 12 ska dom vara snälla. när man är 13 - 15 är det mer snygga och snälla. när man är 16 - börjar det p.s i somras kramade hon mig på ett party HAGHAHAHAHAHAHAHHAH ;D:D:D:D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAH För det första: DU går på dagis. För det andra: Jag vill gnälla :( nu är du bara orättvis!! För det tredje: Vet du vad personlighet är för något? För det fjärde: pegi? Så du kan vara kär i din .. syster? För hon är snäll? Eller i en gammal tant ute på stan för hon hjälper dig över gatan. Kärlek Är Så Mycket Mer Än En Kram Eller Att Vara Snäll. Annars kan man vara kär i sin bästa polare, DUSUduSAdhuasduashdasihduia! FÖR FAN! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jag är kär som fan i en i min klass men hon vet inte om det för jag VÅGAR INTE SÄGA DET TILL HENNE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För det första har jag inte gått på dagis. för det andra jag har känt henne snart 2 år. för det tredje Hon har en fin personlighet. för det fjärde ska inte en 18 åring gnälla. för det femte finns det ingen pegi på kärlek. när man är 6 - 9 är kärlek att nån är snygg. när man är 10 - 12 ska dom vara snälla. när man är 13 - 15 är det mer snygga och snälla. när man är 16 - börjar det p.s i somras kramade hon mig på ett party HAGHAHAHAHAHAHAHHAH ;D:D:D:D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAH För det första: DU går på dagis. För det andra: Jag vill gnälla :( nu är du bara orättvis!! För det tredje: Vet du vad personlighet är för något? För det fjärde: pegi? Så du kan vara kär i din .. syster? För hon är snäll? Eller i en gammal tant ute på stan för hon hjälper dig över gatan. Kärlek Är Så Mycket Mer Än En Kram Eller Att Vara Snäll. Annars kan man vara kär i sin bästa polare, DUSUduSAdhuasduashdasihduia! FÖR FAN! Ska du säga din bebis Och vad har alla ni vuxna i mot 10 - 12 åringar som gillar en tjej? ja det vet jag För F*N FÖR ALLA VUXNA VAD ÄR DET FÖR PROBLEM MED ER NI GNÄLLER MED 10 ÅRINGAR SOM GILLAR EN SNÄLL TJEJ NI VUXNA F*N FÖR ER VUXNA BARN RUMPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För det första har jag inte gått på dagis. för det andra jag har känt henne snart 2 år. för det tredje Hon har en fin personlighet. för det fjärde ska inte en 18 åring gnälla. för det femte finns det ingen pegi på kärlek. när man är 6 - 9 är kärlek att nån är snygg. när man är 10 - 12 ska dom vara snälla. när man är 13 - 15 är det mer snygga och snälla. när man är 16 - börjar det p.s i somras kramade hon mig på ett party HAGHAHAHAHAHAHAHHAH ;D:D:D:D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAH För det första: DU går på dagis. För det andra: Jag vill gnälla :( nu är du bara orättvis!! För det tredje: Vet du vad personlighet är för något? För det fjärde: pegi? Så du kan vara kär i din .. syster? För hon är snäll? Eller i en gammal tant ute på stan för hon hjälper dig över gatan. Kärlek Är Så Mycket Mer Än En Kram Eller Att Vara Snäll. Annars kan man vara kär i sin bästa polare, DUSUduSAdhuasduashdasihduia! FÖR FAN! Ska du säga din bebis Och vad har alla ni vuxna i mot 10 - 12 åringar som gillar en tjej? ja det vet jag För F*N FÖR ALLA VUXNA VAD ÄR DET FÖR PROBLEM MED ER NI GNÄLLER MED 10 ÅRINGAR SOM GILLAR EN SNÄLL TJEJ NI VUXNA F*N FÖR ER VUXNA BARN RUMPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Säger bara en sak Obv noob is also obv troll. Ont: Nja gjorde slut nästan precis innan detta inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Och vad har alla ni vuxna i mot 10 - 12 åringar som gillar en tjej?ExorZ är inte vuxen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 han är väl p18?????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 han är väl p18?????????????? Jag är P19, men känner mig fortfarande liten. Åldern är i de flesta fall bara en siffra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 För det första har jag inte gått på dagis. för det andra jag har känt henne snart 2 år. för det tredje Hon har en fin personlighet. för det fjärde ska inte en 18 åring gnälla. för det femte finns det ingen pegi på kärlek. när man är 6 - 9 är kärlek att nån är snygg. när man är 10 - 12 ska dom vara snälla. när man är 13 - 15 är det mer snygga och snälla. när man är 16 - börjar det p.s i somras kramade hon mig på ett party HAGHAHAHAHAHAHAHHAH ;D:D:D:D:D:D:D:D HAHAHAHAHAHAHAH För det första: DU går på dagis. För det andra: Jag vill gnälla :( nu är du bara orättvis!! För det tredje: Vet du vad personlighet är för något? För det fjärde: pegi? Så du kan vara kär i din .. syster? För hon är snäll? Eller i en gammal tant ute på stan för hon hjälper dig över gatan. Kärlek Är Så Mycket Mer Än En Kram Eller Att Vara Snäll. Annars kan man vara kär i sin bästa polare, DUSUduSAdhuasduashdasihduia! FÖR FAN! Ska du säga din bebis Och vad har alla ni vuxna i mot 10 - 12 åringar som gillar en tjej? ja det vet jag För F*N FÖR ALLA VUXNA VAD ÄR DET FÖR PROBLEM MED ER NI GNÄLLER MED 10 ÅRINGAR SOM GILLAR EN SNÄLL TJEJ NI VUXNA F*N FÖR ER VUXNA BARN RUMPOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För ni kallar det kärlek. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Och vad har alla ni vuxna i mot 10 - 12 åringar som gillar en tjej? För vi har själva varit "kära" i den åldern och vet därmed precis hur det egentligen ligger till. Slut på den diskussionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Nä, jag gjorde slut med tjejen. Är inte kär :yucky: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg