Shockwave Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 varför är "hjälp" på engelska. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Du får nog förklara lite bättre Vegeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Help=Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (redigerat) Han kanske menar att vissa har skickat in fusk/hjälp till spel på engelska :blink: Redigerat 28 Februari 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Han kanske menar att vissa har skickat in fusk/hjälp till spel på engelska :blink: Ja kanske det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag tror han menar att forumhjälpen är på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Är den det :huh: jag har aldrig kollat på forumhjälpen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 hjälp finns mellan affär & reglär på "min kontrollpanel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Help var ser du det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Han menar: http://forum.fuska.se/index.php?act=Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 ja det är den jag mennar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.