sajmon Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 tja min mus verkar ha eget liv. ibland så rör sig muspekaren mot hörnen fort som tusan bara sådär, jag har virussökt...hade inga virus, har kollat musinställningarna och så har jag testat andra musar men inget verkar lösa problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 tja min mus verkar ha eget liv. ibland så rör sig muspekaren mot hörnen fort som tusan bara sådär, jag har virussökt...hade inga virus, har kollat musinställningarna och så har jag testat andra musar men inget verkar lösa problemet Det är helt klart ett Virus/Spyware eller något. Testa med ett annat Anti-Virus program... Lycka till :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 ok, men jag använder norton för tillfället o jag vet inte riktigt vilket annat program jag ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) Norton brukar faktist inte fungera bra mot Virus på senaste tiden. Istället så segar den ner datorn ganska mycket och gör ingen nytta. Du bör använda Nod32, scannar på några minuter, hittar och tar kål på virusen, sen så blir datorn aldrig seg av den! Nod32+Brandvägget Outpost ger din dator bästa säkerheten! Kolla på din mus också om det är smuts på det. Redigerat 19 Maj 2007 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 har sökt igenom med nod32 nu med, men det är fortfarande likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Ta och pröva mus matta. Det händer samma med mej utan mus matta. Och den lägger av ;:; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 hmm jag har ju faktiskt ingen musmatta så jag ska nog ta o testa det....tack för alla förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Varsågod. Om man har det på ett bord då följer den typ ådringarna lr nått :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 19 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 aha det funkar f*n riktigt bra nu, tack så mycket :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 Varsågod der var så lite så. Jag har själv samma problem ibland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.