Cornificius Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Hej, jag har en fråga angående Black & White 2. Min varelse blir bara fetare och fetare, och jag springer med honom hela tiden så han har 100 % Fitness, 100% Strengh och så. Han har hela 80% fatness nu och det gillar inte jag, så finns det något snabbt sätt att få han att bli smalare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hasani Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 sluta ge honom mat ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 sluta ge honom mat ^^det eller ge honom ett träd att träna medmitt lejon har magmuskler hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Jamen, han ju 100 % strenght.. ^^'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Du borde nog låta varelsen ta sönder fiendens murar. Jag hade en ko den var ochså fett fet, men det gick bort när han slog sönder murar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.