Emir666 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 www.netgame.com sen väljer ni HERO "GO".. läs och kolla på screenshots om ni gillar det.. (JAG ÄLSKAR DET) så laddar ni hem det.. och börjar spela ! :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Spela WarRock istället. Det äger :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Spela WarRock istället. Det äger :evil: Det tycker jag med vilken level är du? jag är level 2 snart 3 men jag var level 6 när det var open beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 jag hadde en lvl 25 men jag slutade. fast tror jag ska börja igen men har glömt mitt inloggnings namn och lösenord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Spela WarRock istället. Det äger :evil: Det tycker jag med vilken level är du? jag är level 2 snart 3 men jag var level 6 när det var open beta <{POST_SNAPBACK}> Jag e snart lvl3. Men jag spelar det typ inget just nu. För jag köpte BF2 special forces nyss. Men sen kanske jag ska fortsätta spela WarRock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.