Hoppa till innehåll

Sims Super Star

Nabosi

Rekommendera inlägg

men vilken stad coh hur bygger man något känt?

Du bara bygger ett hus som du gjort förut.

Sen finns det en stad som heter Studiostaden.

Hur du blir stjärna beror på vad du vill bli,

skådespelare, sångare/sångerska, modell eller något annat.

Det första att börja med är att köpa en karriåki eller hur det stavas.

Sen ska du sjunga mycket,

lära dig logik och sånt.

Inne i Studiostaden kan det finnas café, där inne finns det även en scen som man kan gå upp å sjunga på.

Om du är tillräkligt duktig kommer du upp en "stjärnnivå".

Det är en bra början. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag behöver hjälp jag ska typ spela in en film med en mummie men när jag gör det står det att jag e för dålig en av mina kommpisar sa typ att man skulle spela in en reklam e det sant och vad ska man träna på i såna fall jag har fullt på carisma och logik vad mer ska man träna på sturka eller :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag behöver hjälp jag ska typ spela in en film med en mummie men när jag gör det står det att jag e för dålig en av mina kommpisar sa typ att man skulle spela in en reklam e det sant och vad ska man träna på i såna fall jag har fullt på carisma och logik vad mer ska man träna på sturka eller :?

du måste träna på kreativitet också. annars kan du ju bara köpa makin magic och göra en stjänkristall ;) .
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...