Nabosi Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag vill veta hur man blir stärna snälla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Menar du stjärna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 troligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 man köper en tomt i staden och bygger nåt känt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 men vilken stad coh hur bygger man något känt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evenstar Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 men vilken stad coh hur bygger man något känt? Du bara bygger ett hus som du gjort förut.Sen finns det en stad som heter Studiostaden. Hur du blir stjärna beror på vad du vill bli, skådespelare, sångare/sångerska, modell eller något annat. Det första att börja med är att köpa en karriåki eller hur det stavas. Sen ska du sjunga mycket, lära dig logik och sånt. Inne i Studiostaden kan det finnas café, där inne finns det även en scen som man kan gå upp å sjunga på. Om du är tillräkligt duktig kommer du upp en "stjärnnivå". Det är en bra början. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 alltså jag behöver hjälp jag ska typ spela in en film med en mummie men när jag gör det står det att jag e för dålig en av mina kommpisar sa typ att man skulle spela in en reklam e det sant och vad ska man träna på i såna fall jag har fullt på carisma och logik vad mer ska man träna på sturka eller :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 alltså jag behöver hjälp jag ska typ spela in en film med en mummie men när jag gör det står det att jag e för dålig en av mina kommpisar sa typ att man skulle spela in en reklam e det sant och vad ska man träna på i såna fall jag har fullt på carisma och logik vad mer ska man träna på sturka eller :? du måste träna på kreativitet också. annars kan du ju bara köpa makin magic och göra en stjänkristall ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 jag har fullt på dedt ochså :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 jag har fullt på dedt ochså :) har du kollat vänskapsstjärnmätaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 är superstar roligt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.