Gäst nissling Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Visst, man kan säkert vara ihop med någon när man är 9-10 år gamal. Men att vara ihop är inte samma sak som ett seriöst förhållande. I ett seriöst förhållande krävs en större syn på världen, i ett förhållande skall man kunna lita på varandra, ta hand om varandra och kunna stötta varandra till 100% om ngt händer man skall kunna prata ut om allt och i ett seriöst förhållande brukar saker som som mindre barn inte klarar av vara nödvändigt. Ja, du har rätt. Jag tror inte rktigt om att en nio åring vet vad kärlek är på "riktigt". Speciellt inte om man bombat sin flickvän med mejl. Det r ju såklart att hon har dumpat dig. Men du gör inget fel. Om man inte vill vara tillsammans med sin partner kan man inte bara undvika kontakt. Man ska ju vara ärlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 håller med jag tycker det skulle vara svårt att ha ett seriös förhållande vid 9:års åldern men det kan vara lite anurlunda om man är typ 13-14år. då börjar man ju få lite känslor för varandra och det är lättre att hålla ihop förhålladen. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 håller med jag tycker det skulle vara svårt att ha ett seriös förhållande vid 9:års åldern men det kan vara lite anurlunda om man är typ 13-14år. då börjar man ju få lite känslor för varandra och det är lättre att hålla ihop förhålladen. :D En nykomling. Ja, det är i den åldern som man ska börja med sånt som att vara ihop t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.