Hoppa till innehåll

Minneskort

Rekommendera inlägg

tjena . jag har köpt ett minneskort till psp och det fanns inte dom här förra filerna som jag hade i mitt andra minneskort så jag undrar om jag ska kopiera alla filer från den förra minneskortet till den nya te.x MP_ROOT :unsure: ??? asså med usb kabel.

Redigerat av allest4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oki för jag har 1GB och jag har hört att vissa minneskort brukar nli tomma när man försöker få över saker från ett helt annat minneskort med mindre lagringsminne, men eftersom SanDisc brukar vara säkra så behöver du inte vara orolig! :D :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
Gäst 55_66

oki för jag har 1GB och jag har hört att vissa minneskort brukar nli tomma när man försöker få över saker från ett helt annat minneskort med mindre lagringsminne, men eftersom SanDisc brukar vara säkra så behöver du inte vara orolig! :D  :cool:

Om det är en SanDisc han har köpt för det finns Memory Sticks som sony har gjort också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oki för jag har 1GB och jag har hört att vissa minneskort brukar nli tomma när man försöker få över saker från ett helt annat minneskort med mindre lagringsminne, men eftersom SanDisc brukar vara säkra så behöver du inte vara orolig! :D  :cool:

juste men de brukar inte vara så bra när det gäller att flytta ifrån ett annat minneskort! orginalkortet i psp:n är san disc och därför håller jag mig till SAN andreas DISC
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...