allest4 Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 (redigerat) tjena . jag har köpt ett minneskort till psp och det fanns inte dom här förra filerna som jag hade i mitt andra minneskort så jag undrar om jag ska kopiera alla filer från den förra minneskortet till den nya te.x MP_ROOT :unsure: ??? asså med usb kabel. Redigerat 19 Maj 2007 av allest4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Du kan testa med att flytta över allt till datan och sen till det nya minneskortet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 de är enklast då har du kvar alla dina gamla saker + att du kan lägga in mer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 hur mycket rymmer kortet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 hur mycket rymmer kortet? 512 mb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 oki för jag har 1GB och jag har hört att vissa minneskort brukar nli tomma när man försöker få över saker från ett helt annat minneskort med mindre lagringsminne, men eftersom SanDisc brukar vara säkra så behöver du inte vara orolig! :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 oki för jag har 1GB och jag har hört att vissa minneskort brukar nli tomma när man försöker få över saker från ett helt annat minneskort med mindre lagringsminne, men eftersom SanDisc brukar vara säkra så behöver du inte vara orolig! :D :cool: Om det är en SanDisc han har köpt för det finns Memory Sticks som sony har gjort också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2007 oki för jag har 1GB och jag har hört att vissa minneskort brukar nli tomma när man försöker få över saker från ett helt annat minneskort med mindre lagringsminne, men eftersom SanDisc brukar vara säkra så behöver du inte vara orolig! :D :cool: juste men de brukar inte vara så bra när det gäller att flytta ifrån ett annat minneskort! orginalkortet i psp:n är san disc och därför håller jag mig till SAN andreas DISC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg