Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 bra sagt ytterman! haha den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Tycker inte om softairgun's eller riktiga gevär (i verkligheten)..med undantag för paintball då..det e asroligt!! jag e oxå jävligt bra med knivar..har typ 20 stycken..jag e asbra på att kasta kniv..mitt rekord är att kasta en kniv 20 meter och träffa i en cirkel som e 10 cm i diameter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det faktum att det är olagligt för någon under 18 att äga en softairgun påverkar inte er alls eller? Ni kan läsa mer http://www.sasf.nu/lagar.html ha en bra dag. B) Nu tror jag inte att Soft air guns räknas till den lagen men jag tycker inte heller att 9 åringar ska springa runt med dem. Blev skjuten i låret en gång och j****r vad det kändes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (Claudia @ 15/08-2004 22:15:39) Det faktum att det är olagligt för någon under 18 att äga en softairgun påverkar inte er alls eller? Ni kan läsa mer http://www.sasf.nu/lagar.html ha en bra dag. B) Nu tror jag inte att Soft air guns räknas till den lagen men jag tycker inte heller att 9 åringar ska springa runt med dem. Blev skjuten i låret en gång och j****r vad det kändes... mjo.. det gör ont.. jag har en desert eagle 1:1 gasdriven.. AJ det gjorde ont när jag sköt mig med den... eller hmm *host host* (http://www.sasf.nu/lagar.html) inte jag som har den.. ingen äger den :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hmm... nehe... ingen äger den... Varför skjöt du dig själv? Vill ha ett gevär... moahaha... :evil: Men kommer nog inte skaffa det. Att äga bil är minst lika farligt... "Ut ur mitt hus innan jag kör över dig när du står på gatan efter att ha lämnat mitt hus!"... Vad har man annars vapen till? Att se cool ut? tror jag inte på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hmm... nehe... ingen äger den... Varför skjöt du dig själv? Vill ha ett gevär... moahaha... :evil: Men kommer nog inte skaffa det. Att äga bil är minst lika farligt... "Ut ur mitt hus innan jag kör över dig när du står på gatan efter att ha lämnat mitt hus!"... Vad har man annars vapen till? Att se cool ut? tror jag inte på.... ville känna hur det kändes... + att jag sköt en kompis innan och ville göra det jämnt gevär? luft eller riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vet inte om det är skrock, men jag har hört talas om en tjuv som rånade en bank med vattenpistol. Vad säger det om säkerhetsvakterna på banker? Borde man inte se skillnad på fejk och äkta varan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vet inte om det är skrock, men jag har hört talas om en tjuv som rånade en bank med vattenpistol. Vad säger det om säkerhetsvakterna på banker? Borde man inte se skillnad på fejk och äkta varan? på ett bankrån kanske det inte är så att vakten får inspektera vapnet i ca 10 min!? det går ju fort.. och kanske var vapnet omgjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jo.. ursäkta herr bankrånare får jag se ert vapen... hmm.. ja, det är äkta... fortsätt råna banken nu... Det vore väl nått? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jo.. ursäkta herr bankrånare får jag se ert vapen... hmm.. ja, det är äkta... fortsätt råna banken nu... Det vore väl nått? :lol: jo... ha en vapenkontroll i varje bank.. men om man kommer med en fejk så åker man i fängelse :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Hahahah!! Varför står inte den lagen i lagboken om vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 hursomhällst. Jag har en "colt xm-177 e2 assult rifle" Skala 1:1 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.