blade Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 kan någon hjälpa mig med det spelet jag kommer inge vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 ja.. men de e ente lätt om ja ente vet var du är nånstans! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jag ska få tag i alice hon har rymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Du ska gå till Bizzare Room! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 men var i bissare room ä hon då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 29 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Hon är ingen stans, man ska bara klara bossen! Sen ska du gå till Doorknob så visar sig nyckel hålet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Vilken boss? Menar du den stora och runda Heartleass? Och Doorknobb? Är det han som trollade fram dryckerna som man kan dricka för att bli liten eller stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Vilken boss? Menar du den stora och runda Heartleass? Och Doorknobb? Är det han som trollade fram dryckerna som man kan dricka för att bli liten eller stor. Ja, bossen är den där "trick master" och doorknob är nyckelhålet där lilla kaninen går in! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daxter Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 Okej, jag har klarat "Trick Master" men Alice har inte dykt upp. Och doorknob sover bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Okej, jag har klarat "Trick Master" men Alice har inte dykt upp. Och doorknob sover bara. Men när man klarar bossen, ska du gå fram till han, då gäspar han så blir det en sån där stråle så att nyckeln passar in! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg