Noiseless Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Tja, jag skulle vilja starta en server på Call OF Duty2. Som andra kan spela på, men hur skapar jag en server, med server admin å sånt? Jag vill ju också att den ska vara gratis, så hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Tja, jag skulle vilja starta en server på Call OF Duty2. Som andra kan spela på, men hur skapar jag en server, med server admin å sånt? Jag vill ju också att den ska vara gratis, så hur gör man ? 'Hmm, på Call of duty 2 är jag inte helt säkert. Men jag e nästan säker på att du måste köpa eller hyra en egen server om du vill att alla ska kunna spela på den. Och det kommer nog inte att vara billigt tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 du måste betala med paypal elelr va de heter...om du har xfire kan min kompis hjälpa dej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Du måste köpa din på internet av bravehost eller något annat. Om du ska starta en klan är jag gärna med, suger på CoD2, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) Du måste inte köpa den. När man köper på nätet brukar man köpa en host till sin server. Denna guiden funkade för mig... [Guide] Dock är den på engelska. hoppas du förstår. Kom ihåg servern är bara uppe när du har satt igång den och din dator är på! Redigerat 20 Maj 2007 av Kraver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Hm, jag skulle helst vilja ha en server gratis.. Det är så att jag ska starta en clan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 om du kollar guiden jag la upp och följer den så kommer det inte kosta nått. Det enda som kostar är om du vill lägga upp din server hos nån host som håller servern uppe 24/7. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.