Fruktnystan Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Ja, jag får nog hålla med om att Milktank är svårast. Eldgymet på Ruby var också skit när jag körde det första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 ja satt fast länge mot farsan i ruby :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 ja satt fast länge mot farsan i ruby :o Jag håller med, jag tycker den är det svåraste i R/S/E typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 JAG TYCKER SAMMA SOM RÅTTFÄLLAN <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Gold/Silver: Witney (Miltank) Red/Blue och FireRed/LeafGreen: Koga, utan tvekan Ruby/Sapphire och Emerald: Flannery, eldtjejen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Koga var väll inte svår. BAra att ta med en eld pokémon. I ruby så tyckte jag nog farsan tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 (redigerat) :lol: Visst var koga skit lätt oddy! Redigerat 26 Maj 2007 av mega fuskaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Mot koga ska man ha Psychic xD Hans e ju Poison, I något undantag med Muk och Grimer kan man ha en Pokémon med typ Earthquake, så Fire e effektivt på Koga i E4 bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Aja, jag får alltid problem med honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 En annan som jag haft problem med på red är ju Erika. Var för lat för att fånga och träna upp någon eld pokémon och hennes parlyze och sleep attacker var ett rik,tigt pain in the ass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 sisst gymet i R är är man har fångat groudon jag gjorde det i dag skit enkelt men inte att fånga grodun (stavning) :) han var skit lätt ju om man har en blaziken :D inte eld tjejen kanshe el killen eller flyg gymet :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg