BrianIFK Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 tja =D ja funderar på att köpa ny data men kan verkligen INGENTING om datorer...va ska man mes tänka på när man kollar på data? ja vill att man typ ska kunna kolla på film o spela o så... c ya =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Det är viktigt att allt är bra, Gå in på complett.se och webbhallen.se/com Där kan du kolla runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 20 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 ja men jag kan ju INGENTING! kan inte allt dehär om grafikkort o processor o allt de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Jag är också rätt så IQ-befriad när de gäller datorer men DENNA datorn är väll inte helt kass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 (redigerat) I tanke på att du inte vet något, kan du alltid läsa denna guide, som våran käre admin har gjort, det står vad du ska tänka på när du köper datorn, och exempel, m.m; http://www.kopdator.se/ Redigerat 20 Maj 2007 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BrianIFK Skrivet 24 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 ok tack tack det ska jag göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Jag ska nog också köpa men min farsa kan sånt _-_ -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.