Salzalada Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag läste en bok om en kille som är 16(?) år och har as. Man riktigt förstår hur han har det, och hur han ser på olika saker. Han är även ett geni i matten. Riktigt bra var boken. Tror att den heter "Grannen som skjöt hunden om natten". Konstig titel, men väldigt bra bok. ^^ Alla som tycker att AS verkar intressant borde läsa den. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Är en i min klass som jag tror har asberger. (Är jävligt säker nu när jag läst detta när det metsa stämde in på honom.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Är en i min klass som jag tror har asberger. (Är jävligt säker nu när jag läst detta när det metsa stämde in på honom.) Bara för att en person stämmer in bra på en beskrivning av AS så betyder det inte att man har det. Jag har en massa grejer som jag gör som som stämmer överens med beskrivningar av AS, men det gör inte mig till en person med AS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Är en i min klass som jag tror har asberger. (Är jävligt säker nu när jag läst detta när det metsa stämde in på honom.) Nej men jag har hört flera som säger det och nästan allat stämde faktiskt in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 (redigerat) Ja men det ska till en läkarutredning samt en massa tester. För att veta säkert. Redigerat 30 Maj 2007 av Pikachu86a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Albert Einstein hade troligen AS, visste ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Min syrra har ADHD = lätt men hon e inte som alla tror, dampig, o får utbrott hela tiden =( HOn är helt normal och bäst i världen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Albert Einstein hade troligen AS, visste ni det? De flösta stora forskar hade väll kanske AS om jag inte mins fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Skummade igenom texten lite och kom på en intressant fråga. Hur funkar det att människor oftast är begåvade när de föds med AS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 31 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Vad menar du med hur funkar det? Man brukar säga så här det de kan det kan de till 100 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 31 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2007 Vad menar du med hur funkar det? Man brukar säga så här det de kan det kan de till 100 % Ja, det väl någonting i hjärnan som händer? Vore intressant att veta mer exakt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Adrian: Personer med AS har ofta ett specialintresse som de blir oerhört duktiga på o kombinerat med den envisheten som de också ofta har så kan de ta sig väldigt långt. Grundbegåvningen varierar precis som för alla andra människor o det är olika för olika personer med AS också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.