Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

När man laddar ner WoW - tbc ( burning crusade ) hela spelet ( full game ) är det 2.33GB eller 1.25GB ( inte exakt på 2.33 GB men iaf ) eller är det 1.25GB? slayerx skikade mig en wow bc nerladare xD först stod det 2.33gb sa jag orka men nu idag helt plötsligt står det ''1.25 GB'' ... är det rätt eller vilket av dom är det xD? ( har mest hört att bara bc är 1.25GB ) tacksam för svar :)

Gäst RoxZ
Skrivet

asså varna ej honnom för han snackar ej om nått olagligt för man kan lada ner det på deras sida ochjag det är runt 2.33 för det e ju bara ptchen

Skrivet (redigerat)

men lol palla bry mig om anmälningen xD.. från början stod det exakt 2.33 GB men allvarligt talat står det nu helt plötsligt '' 1.25 GB '' kan bevisa det också xD

post-44785-1179757074_thumb.jpg

Redigerat av unforgiven
Skrivet (redigerat)

men :S ... aja men bara hoppas det är den rätta installation filen >.> ORKA ladda ner 2.33 GB om från början OM MAN FSEN har 0,25 mbit/s :P .. 32 kb per sekund och det drar tiden som f*n .. ja körde på den idag kl ungefär 08:45 och tills nu 17:11 har den laddat ner bara 807 mb allså kan det vara ungefär 4 timmar och 3 minuter upp till 9 timmar :S ... beror på nerladningen -.- .. men ville abra veta är det FULLA WoW bc:en eller en helt annan sak ja bara laddar ner i onödan av wow bc =/

sk*t i det nu -.-' det var visst just fel '' wow tbc client downloader '' ... spenderade från kl 8 på morgonen till kl. 02:50 på natten .. det är faktist cpt :S

Redigerat av unforgiven
  • Skapa ny...