DonaldDuck Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 Oj nej, kommer det såra lösenordet? stackars det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 WASD: Om man är totalt värdelös på att packa trojanen, så kan man åka fast ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 1 April 2009 Rapport Dela Skrivet 1 April 2009 gjorde ett fejk virus idag på pappas dator haha :D ! april skämt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 WASD: Om man är totalt värdelös på att packa trojanen, så kan man åka fast ja. ooo tuffing B) du kan ju packa trojaner bra? vet du ens vad en trojan är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Planing Ja, visst är jag tuff. Jag kan packa/crypta ett virus så den blir UD. Då är man cool va? Dubbelt så coolare att göra fejkvirus då blir pappa livrädd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 (redigerat) Planing Ja, visst är jag tuff. Jag kan packa/crypta ett virus så den blir UD. Då är man cool va? Dubbelt så coolare att göra fejkvirus då blir pappa livrädd. aaww fy f*n vad cool du är B) Du kan packa/crypta virus så dom blir undeads. Skicka ett virus till mig då om du är så j*vla duktig. oj då, jag glömde bort, du hittar bara på att du kan massa saker för du vill ha "respekt". ja för pappa tror ju han kommer dö om cd läsaren åker ut och in <_< Redigerat 2 April 2009 av Planin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Vill inte slösa mitt perfekta liv, med att skicka virus till dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Vill inte slösa mitt perfekta liv, med att skicka virus till dig :)Och vet du varför? För du kan inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 April 2009 Rapport Dela Skrivet 2 April 2009 Nä nu har denna tråden fått tillräckligt med off-topic i sig, ni kan fortsätta eran konversation via PM om ni vill. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg