Layton Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag tycker att Super Mario spelen är jätte bra. Jag tycker att det kan vara lite läskigt ibland när det kommer sån där mystisk mysik! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag tycker att Super Mario spelen är jätte bra. Jag tycker att det kan vara lite läskigt ibland när det kommer sån där mystisk mysik!Läskigt!? Har du spelat spel som Resident Evil och GTA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 lol tycker också att det är läskigt i mario när man är ensam i sitt eget rum. och när man inte vet när spöket är där när man ska in i ''källaren'' varje gång jag inte vet att spöket är där då ryser jag brr! lol GTA är inte alls läskig! Resident evil .... är lite läskig om man är ensam i sitt rum och men fortfarande någon i huset är man lite rädd men ensam hemma o.O! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg