norrlandsgold Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 har nyss börjat spela flyff och undrar om det är nån annan här på fuska som spelar det? så skriv gärna era namn, servrar och lvls :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag har spelat för en bra stund sedan men jag ledsnade väldigt snabbt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 LVL 86 e jag på de byter bort min gubbe mot ngn annan BRA gubbe.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 jag har en annan tråd om det här då men, jag är lvl 55 på min nya gubbe som är merc och heter SweMerenary och ni får gjärn gå med i min guild (eller den kanske är full :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.