oddy Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Vart finner man det där vraket. Alla säger vid flint county men det är ju skitmycket vatten att leta i så hjälp mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Undra jag med, undrar om det är sant eller inte <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 1 Vil se vraket. 2 wow finns det ett vrak? 3 Vad för sorts vrak? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Vart finner man det där vraket. Alla säger vid flint county men det är ju skitmycket vatten att leta i så hjälp mej. Vad folk än säger så finns det inget vrak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag har för mig att jag har sett ett båtvrak nånstans, men jag kanske har fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag har för mig att jag har sett ett båtvrak nånstans, men jag kanske har fel... Det finns inget vrak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Jag har för mig att jag har sett ett båtvrak nånstans, men jag kanske har fel... OK, då hade jag fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 om det hade funnits ett vrak hade väl nån hittat det förlängesen,det e nog ganska många som spelar SA ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 30 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 om det hade funnits ett vrak hade väl nån hittat det förlängesen,det e nog ganska många som spelar SA ;) Det är ju det att jag hört många som sagt det och det har faktiskt låtit ganska trovärdigt med ett vrak inte lika överdrivet som big foot, loch ness och alla deädr sakera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Vraket är påhittat och varenda liten kvadratcentimeter i San Andreas är utforskad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg