Gäst Mîhker Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Är det nån mer än jag som gillar linkin park? :D'' Mina favorit låtar är Numb och What I've Done' Jag har nyaste albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Jag tycker att Numb är den bästa låten LP har gjort :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Linkin Park går alltid hem :P de bästa låtarna är ju lätt Numb, Crawling och What I've Done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Faint,Lying from you och in the end är nog dom bästa enligt mej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 Faint,Lying from you och in the end är nog dom bästa enligt mej :D In The End är riktigt skön den med B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 numb Breaking The Habit What I've Done det är mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 deras enda bra album är de dom gjorde med Jay Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 (redigerat) Dellamorte, Jay-z albumet är dåligt, hatar numb/encore :visslar: Jag kan numb utantill lol, sjunger den hela tiden :P Linkin Park Numb texten: Linkin_Park___Numb.txt Redigerat 23 Maj 2007 av Mîhker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 23 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2007 De är goa att lyssna på. De bästa låtarna är ju Krawling och What I've done, reanimation albumet är ju också rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Har två album sammanlagt, och ett är Linkin Park! Bäst är väl dessa: Crawling One Step Closer In The End Numb Papercut By Myself Massa andra... Herlt klart ett av mina favoritband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 När vi är inne på Linkin Park så undrar jag vad ni tycker om deras nya skiva, "Minutes to midnight"? o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Den är rätt bra, lyssnar på den just nu. En av de bästa faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.