SwedenRockz Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Hej, Jag undrar vart kan man köpa en polistuta till moped? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Om du menar siren så tror jag inte ens det är tillåtet att köra med en sån på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Nej det är inte tillåtet att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 25 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Det skiter jag i.. Det var inte det jag ville ha reda på.. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Tror inte att sirener finns att köpa. Saftblandare har de på typ Hobbex, men det är också olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 har för mig att jag såg nån slags sån sak i teknik magasinet som kunde göra olika läten tex sirern gå in där och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Inte för att det hjälper men leklådan i grums sålde nån slags låda med polisläten runt år 1998 nångång. Sparade ett reklamblad minns jag, ville ha en sån :P. Men tror teknikmagasinet har nån slags megafon med sirén som sagt. Gul är den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 26 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 ok. ska kolla det :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 OK, Saftblandare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Nej.. köpe en polis tuta på biltema .. funkar brasom f*n Har skrämt skiten ur lite folk nu :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Hos polisen..?? (Hehe jag vet dumt) xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.