negR Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Sims 2* Djurliv, fast de e dåligt att man inte kan ha Irländsk Setter eller Lagotto Romagnolo, mina 2hundar e dom raserna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 tror djurliv här också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 2 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2007 Det här livets historier tror jag att det heter! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2007 Musen246: jApp det heter det. Jag tycker djurliv och åretrunt(lr vad det heter) e kuligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2007 Gör en omröstning. Det finns visserligen några ton expansions till sims men inte fler än att man kan välja de vanligaste och göra en Annan-kategori ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg