MonkeyPants Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 vi har en 5-6:a det är två killar som typ älskar yu-gi-oh (eller hur det stavas) dom håller på och leker det hela tiden på rasterna och en han börjar typ grina hela tiden. lite nördiga iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 vi har en 5-6:a det är två killar som typ älskar yu-gi-oh (eller hur det stavas) dom håller på och leker det hela tiden på rasterna och en han börjar typ grina hela tiden. lite nördiga iaf yu-gi-oh är inte nördigt. Det finns mång 15 åringar som spelar det. Att grina när man förloar är dock lite...Ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 17 av tjejerna i vår klass är skit smala och pratar om vem av pojkartisterna som är hetast o.s.v Det är 17 tjejer i min klass. 6 av killarna äter chips och lyssnar på hip hop 1 av dem sitter och läser speltidningar och skriver Hail Gilgamesh på svarta tavlan och blir kallad FREAK av allt och alla. Freaket är jag. Det är 7 killar i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Alla killar i min klass är besatta av wow. Tjejerna är helt beroende hur de ser ut: "Jag kunde inte bestämma mig så jag målade mina naglar i alla möjliga färger!" "Åååååh!" Det börjar bli en aning irriterande. Sedan har vi ju självklart några som alltid måste göra livet surt för alla... Redigerat 25 November 2007 av Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.