Euphoria Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Tro mig, jag pallar minst lika mkt som dig. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 23 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2007 Ok själv tycker jag det är tråkigt med starters och legendariska :S Tyranitar Dragonite Crobat Wictrebell (elr ngn annan bra gräs pkmn) Lanturn (både vatten och el få typer som är supereffektiva) vet inte vem jag ska ha här men jag tar Ursaring (Ursaring har en grym attack stat om man tränar den rätt, och kan lära sig många attacker + så är det bara fight som är supereffektiv) Dom 3 sista är jag osäker på om jag ska ha dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 (redigerat) Grudon Blissy Lugia Salamance Mewtwo Kyroge Många Pkmn Kan lära sig Olika TM/HM's Detta är iallafall Ett av mina Team Redigerat 24 Juli 2007 av PokeFreak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 Kyogre: HydroPump WaterSpout Thunder IceBeam Milotic: HydroPump HyperBeam IceBeam ....... Kingdra: HyperBeam HydroPump IceBeam Dragonbreath Groudon:Eurption FireBlast Earthquake SolarBeam Ho-oh Earthquake SacridFire GigaDrain HyperBeam Sceptile: SolarBeam LeafBlade SecretPower DragonClaw Så skulle mitt se ut :P (bra på dubble battle :P) ganska mkt samma mönster men... ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2007 bästa teamet tja det är väl upp till dig....ta dom som du tycker om det gör jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 TheKingOfDevil, dina pkmn's attacker är sp attacker. Hur mkt har dina pkmn i SP ATTACK? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 De är inte mina pokémon :P Jag bara gjorde ett sp att team :) Men de e ganska bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 2 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2007 Tänk på att fire, psychic, grass, dark, water, electric, ice och dragon är SP ATTACKER, kolla upp först om dina pkmn har hög sp attack annars får du använda andra attacker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 daves är ju bäst, men det är ju legendariska.Annanrs vinner lätt Umbreon_moons! vadå riktiga tränare bara för mewtwo är bra är det ju inte fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Det är absolut inget fel med att ha mewtwo, för er som tkr det är så klart loosers, bara förlorare kommer med ursäkter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Nopp iget fel.... men det e ju en överdrift att ha med tre stycken...:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 3 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2007 Mitt gamla sapphire team:(har börjat om så palla skriva attacker) Tyranitar-Lvl 81 Kyogre-Lvl 79 Linoone-Lvl 63(bara för pickup) Blaziken- Lvl 93 Swellow- Lvl 91 Sneasel- Lvl 70 (Hade bättre,mycket bättre men de här va de sista jag hade i "starten" innan jag började om) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg