XX2 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 JAg tror att jag har fått trojan virus. Vad kan jag göra för att få bort det? Kan nån hjälpa mig. snälla :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripen Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 kör igång ditt anti-virus?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Skaffa AVG free 7.5 om du inte har norton (suger b**le). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Det bästa! Men dock dyra anti-viruset jag använder är Kapersky Anti-Virus Det gör följande: 1. När du laddar ner en fil eller program så innan den är helt klar så skannar den för virus. Det kommer upp en sak som det står om det finns eller ej. När laddningen är klar så ska du öppna filen. När du dubbelklickar på filen så tar det 2 sekunder och du får upp en varning som säger problemet/problemen med filen. 2. Den använder Auto-Updater varje gång du startar din dator fast du inte ens märker det. Om du är rädd för att din dator ska bli slö medans den uppdaterar är det ingen fara ;D den går i typ 10 kb/sec så att den ej kan störa dig Ja det var någ allt ;D Men bara så ni vet det är det bästa anti-viruset. Nästan omöjligt att cracka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 jag har ett virus som heter C:\WINDOWS\TEMP\tm*.tm och filerna är dodla och får inte ta bort. snälla hjälp mig! viruset fuckar hela datan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Det är temp virus! asså starta ditt internet... Klicka på Verktyg> Internet-Alternativ> Ta bort cookies, ta bort temp filer ta bort filer rensa tidigare så borde det va klart ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Oj sorry, C:\Www.HackTool.R Internet heter viruset.. det lägger sej i C:\WINDOWS\TEMP\ Nån som kan kolla vad det är för virus? Varken NOD32 eller Norton tar bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XX2 Skrivet 29 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Zone alarm som jag har tog bort hacktool får nån vecka sen. Men nu verkar det som jag Fått Trojan och Spy key logger :( Behöver ett gratis program som fixar detta :cry: HJJÄÄÄÄLLLLPPPP :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Köp kapersky som jag gjorde. Jag skev om det tidigare. Det tar bort allt. Hacktool viruset försvinne till störst del om man gör som jag sa fast det är bara att gå in på TEMP Mappen sen välja rensa map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 (redigerat) Det bästa! Men dock dyra anti-viruset jag använder är Kapersky Anti-Virus Det gör följande: 1. När du laddar ner en fil eller program så innan den är helt klar så skannar den för virus. Det kommer upp en sak som det står om det finns eller ej. När laddningen är klar så ska du öppna filen. När du dubbelklickar på filen så tar det 2 sekunder och du får upp en varning som säger problemet/problemen med filen. 2. Den använder Auto-Updater varje gång du startar din dator fast du inte ens märker det. Om du är rädd för att din dator ska bli slö medans den uppdaterar är det ingen fara ;D den går i typ 10 kb/sec så att den ej kan störa dig Ja det var någ allt ;D Men bara så ni vet det är det bästa anti-viruset. ""Nästan omöjligt att cracka!"" Skit enkelt.... Min bror har gjort det.. Redigerat 30 Maj 2007 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Kan man få en gratis kopia av kaspersky? Och finns det någon virus databas där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oracle Skrivet 30 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2007 Aaa men har han Crackat Kapersky Anti-Virus 8.0 Pro Gold edition? Nä tänkte väll det man behöver 10 olika koder (asså rander) Jag har köpt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.