Scarlet Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Hej. Är det någon mer än jag som lyssnar på Industriel musik, Electronic, Darktechno? Jag har nästan aldrig sätt någon från sverige som lyssnar på det :( Själv så lyssnar jag mest på Industriell musik :) Om det är någon annan som också lyssnar på det så skriv gärna vilka artister/band ni lyssnar på och vilka som ni tycker är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jag lyssnar på kommersiell trance :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 Maj 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Jaha :) Jag vet inte direkt vad det är men min förra flickvän lyssnade på någon slags trance och hon gillade Industriell musik också :) Så det kanske är lika :D. Vilka artister/band lyssnar du på då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Rob Mayth, Dj Manian, Basslovers United, Freddy Hawk, Jens O, Mike Wind, Rocco, Dan Winter m.m Vilka lyssnar du på da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.