Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Admin har ju 1 fuskabot har 2 tror jag Admin har nummer 2, Fuskabot har 6037. 1337 inlägg till mig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 admin har fått nr 2 pga en säkerhetsrisk. Har han sagt i en tråd. Fuskabot blev en ny användare för nånting så att han fått det medlemsnummeret ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Det finns flera med medlemmsnummer över 50.000. Det var något i stil med att admin tog bort en j*vla massa inaktiva konton, som reggats efter medlemmsnumemr 10.000 typ. Eller nått sånt, så är itne säker om detdär stämmer.. Han borde göra det igen, det är många som inte varit inne på flera år. De ska tas bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Admin har ju 1 fuskabot har 2 tror jag Tips: Eftersom denna tråd inte är så lång så borde du nog läsa igenom den innan du säger något som du inte har en aning om. Bara ett tips. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.