Noiseless Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Hej, har funderat lite på regel §1.16. Man får ju inte skicka fm till den data med samma IP som en själv, då undrar jag om det gäller även med saker, typ som hjul, är det också emot reglerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Ja det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Ja det måste det iaf vara för om man inte får skicka FM från din dator til´l din dator så för man inte det med föremål. Som vinn 0-200 hjul mm SlayerX har varit medlem 2 år mer än mej så han vet garanterat......tror jag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) gå in här då kan ni bränna hembränt det är jätte roligt bli medlem helt gratis Haxed när ni är inne får ni instruktioner hur ni ska börja man kan ha gängkrig göra hembränt med mera Redigerat 27 Maj 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) gå in här då kan ni bränna hembränt det är jätte roligt bli medlem helt gratis Haxed när ni är inne får ni instruktioner hur ni ska börja man kan ha gängkrig göra hembränt med mera Ursäkta? Har du blivit hackad eller är du bara dum? :huh: Redigerat 27 Maj 2007 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Men lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Kishuna, ditt inläg är ändrat av boffaroffe oxå xD Totarios oxå XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Han är ute och busar -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 -.-' Men bläääää GoD O.o Boffaroffe e en busig modde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 Men tänk om jag har en bror på fuska då som jag vill skicka FM till då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) Det är väl ett undantag..?? Fast då måste man väl PMa admin om det är okej. T.ex jag är Szelleries broder får jag skicka FM till han..?? Eller jag vet inte... Redigerat 27 Maj 2007 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 -.-' Men bläääää GoD O.o Boffaroffe e en busig modde Håll er till ämnet. Desutom ändrade jag deras inlägg för att förstöra en länk. Och eftersom någon citerat inlägget så fick jag ändra 2 st! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.