lundquist Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 (redigerat) eftersom att när man tittar på disney filmer med yngre syskon eller kusiner eller så och då upptäcker många ganska roliga citat som man missat när man var lite tänkte jag ni kunde skriva dem här ! ;D jag såg den lilla sjöjungfrun med min kusin förra veckan, och blunder den lilla gula fisken e fett rolig ! ;D ariel : vi simmar ner till vraket blunder : nej, det ser lite fuktigt ut ariel : åhh, var inte sån guppy ! blunder : jag är ingen guppy ! det roliga är att han säger att det ser fuktigt ut, under vattnet, och dessutom är han en guppy ! ;D edit : om ni inte fattar av min konstiga förklaring vill jag ni ska skriva disney citat ! :) Redigerat 27 Maj 2007 av Vizzkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Timon: Nej pumba, inte för barnen Pumba: Åh, förlåt Kommer inte på något bättre xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bldo Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 (redigerat) Lejonkungen 3 :D :D :D Kanske ska skriva :P Timon & Pumbaa träffas för första gången och hälsar på varandra... Timon: "Timon!" Pumbaa: "Puumbaa" Timon: "Nej, allvarligt?! ....." Pumbaa: " :D " HAHA, garva som f-n när jag såg det ^^ Redigerat 28 Maj 2007 av boostrom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Timon petar sig i näsan. Pumbaa: petar du dig i näsan? Timon: Nej, men det kliade på insidan. roligare när man säger det, inte skriver det! från Lejonkungen 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.