Legenden Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 (redigerat) Hej, i den här tråden skriver ni ner vilket som var ditt allra första spel till gamecube. Lägg gjärna till en bild på spelet! Det första spelet jag fick var mario party 4 :bah: Redigerat 28 Maj 2007 av Legenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 finns redan en sån här tråd fast den är väldigt gammal http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...ar+ert+f%F6rsta aja mitt första var The Legend of Zelda: The Wind Waker limited edition (alltså att jag fick med Ocarina of time) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 Zelda Collectors Edition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Super Mario Sunshine- jag köpte mitt när GC var nytt då kostade det 3500kr med spelet 1 kontroll och ett litet minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Zelda: The Wind Waker var mitt första spel. men har sålt mitt Gc.. D: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag fick mitt GC på min födelsedag men jag fick Zelda Collectors Edition till men så fick jag Metroid prime av min moster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag tror jag fick två spel när jag fick min. Jag fck Sonic Adventure 2 Battle och Super Mario Sunshine (en enorm besvikelse blev SMS, men SA2B var bra, ovanligt bra.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Zelda:The Windwaker Limited Edition' & SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Köpte mitt nån månad efter release. Spelen var: Metroid Prime (spelar fortfarande) The Legend of Zelda - Wind Waker (har inte spelat på vääääldigt länge) Star Wars The Clone Wars (har jag ens kvar det?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 15 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2007 Resident evil 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 Mario dubbeldash kostade 999kr 1kontroll, själva gc och spelet. helt nytt och det var svart =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskaNu Skrivet 16 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2007 jag tror det var "Luigis Manison" det var faktiskt rätt så kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg